{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 21 Aug 2019
Audi慶祝RS車系推出25年,RS6 Avant正式登場!車身設計繼續進取,4.0公升Twin-Turbo V8引擎最大馬力591匹,扭力800Nm,配合八速Tiptronic波箱及Quattro四輪驅動系統,0-100km/h只需要3.6秒,極速250km/h。同時,廠方亦都公開一段6分幾鐘「An Avant Story」影片,回憶一下!
可選配Dynamic package,RS6 Avant極速可升至280km/h,而Dynamic Package Plus則去到305km/h,在需要時亦可把最多70%分配到前驅或85%動力去後驅。這亦是RS6 Avant首次標配可調式氣壓懸掛,可以比A6 Avant降低20mm,在時速120km/h時,ride height降低10mm,另外亦會有lift mode,慢速時提升車身離地距。
不過買家亦可以選配RS Sports Suspension Plus,會配備Dynamic Ride Control(DRC)系統。
內櫳方面,尾廂565 liter容量,亦會有廠方最新的Virtual cockpit,包括MMI輕觸系統及Head-up display,當中還會有G-force錶、溫度、扭力、馬力、Boost pressure、lap time等顯示。駕駛模式有6個,Comfort、Auto、Dynamic、Efficiency、RS1及RS2,安全系統則包括有Adaptive Driving Assistant。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024