{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 22 Nov 2019
近日香港常塞車,但如果有司機駕車,車內也舒服到商務位一樣,即是如果擁有坐著的是這部Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC,應該不介意七十幾蚊行西隧都要塞......
用上4.0公升Twin-turbo V8引擎,馬力550hp/6,000–6,500rpm,扭力730Nm/2,500–5,000rpm,這台引擎專門為Maybach而開發,亦仍然有48-volt EQ Boost,瞬間爆多22hp及250Nm扭力。推動2780kg的車重,0 - 100km/h加速需時4.9秒,電子限速250km/h。
外形上在鬼面罩已可看到分別,還有閃銀窗框及車側踏板,獨有22吋合金輪圈(可選配23吋),以及D柱後方的徽章。車身可選Two-tone塗裝,合共有8個不同組合。
不過說到最吸引,當然是車廂只有兩排座椅,而後座兩個位就如商務級豪華,採用Nappa皮革為物料,有天幕式車頂,發熱、透氣、按摩座椅,電動太陽擋,後座獨立冷氣等。兩座位中間還有MBUX Rear Tablet,可以操控各種功能以及多媒體系統。亦有摺枱及雪櫃放香檳及香檳杯。
預定2020年下半年開始交車,車價未公開,但預定約20萬美元,和對手Bentley Bentayga、Aston Martin DBX一拼。
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024