{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 18 Sep 2020
McLaren Senna GTR LM本身也很正,今次五部特別版,五部拉花都正到極,四十幾張相,齋看都爽!今次特別版Senna GTR LM是為了慶祝五部McLaren F1 GTR參戰1995 24 Hours of Le Mans。全部也是由McLaren Special Operations生產。
當年F1 GTR以第1名,第3名,第4名,第5名及第13名完成Le Mans 24 Hours賽事,MSO今次用上最少800個小時完成每部Senna GTR LM的拉花,而且還要取得Gulf、Harrods等授權同意,還有Le Mans的Automobile Club de l’Ouest(ACO)去創作不同logo及商標。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024