{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 01 Dec 2022
寶馬(BMW)M 1000 RR,也算是其中一輛最快道路合法superbike,不過,當CarWow把這輛電單車帶到法拉利(Ferrari)SF90 Stradale旁邊,仍是不夠快。採用4.0公升Twin-turbocharged V8引擎,一個電動馬達傳動,兩個電動馬達帶動前驅,馬力986hp,扭力800Nm,而且更是四輪驅動......真係冇得鬥?
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024