{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 13 Mar 2020

女士們只要聽到「節日」二字就會心花怒放,男士們或者會嚇到打尿震。近年愈來愈多人慶祝3月14日白色情人節,或者選擇在這一天向心儀對象表白,但如果,有專家話你知,每一次拍拖都會失去兩個朋友,你的選擇是重色輕友,還是愛情大晒?

「如果人類冇朋友,冇人會選擇生存。」古希臘人經常思考人生,哲學家亞里士多德早在《尼各馬可倫理學》寫出看透紅塵的道理。朋友是用來分享快樂,分擔憂愁,在家靠父母,出外靠朋友,歷久彌新。

2010年的分析報告,歸納了148個研究的數據,超過30萬參與者,看看人際交往與死亡風險的關係,結果很多人都知道,人際關係較差的一群人,與吸煙死亡率接近。簡言之,個性孤僻的人,精神健康相對較差,而擁有更多密友的話,生活更加開心滿足,患上老人癡呆症和心臟病的風險也相對下降。

然而研究顯示,人類隨著年紀增長,朋友數量亦會隨之下降。牛津大學進化心理學教授Robin Dunbar收集的數據顯示,無論男性或女性,只要展開一段認真的關係,平均就會失去兩名朋友,亦即拍拖次數愈多,失去的朋友愈多。

「拍拖令人失去一些友情,同時會結交到新朋友,友情和愛情過程上殊途同歸,拍拖後你要花時間判斷是否真命天子,這是另一個問題。」教授說的道理,看來雖不中,亦不遠矣。或者,最多人關心的,專家會教你點樣識女仔呢?

2018年,堪薩斯大學傳播學副教授Jeffrey Hall發現,與一個初相識的人建立普通關係(casual friendship),頭6星期平均耗時40至60小時,即大約每星期10小時;如果要成為朋友(friend),平均要花80至100小時;如果要成為好朋友和密友,你們就要相處超過200小時。

即係點?即係話,識朋友同識女仔(或男仔)都一樣,最重要是付出時間同精神,做埋啲白痴低能嘢都唔緊要,真心唔去計較就得,而唔係講金錢、跑車同豪宅,所以人生是充滿希望,拉闊啲睇個天空始終是藍色,今日是單身狗,唔代表明日都是單身狗!

清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024
日本嘅「電車痴漢」問題嚴重,相信大家都略有所聞。而近日日本網絡就有人討論起所謂「無接觸痴漢」,即其行為雖然冇物理上嘅接觸,例如向頸部吹氣、聞頭髮、用AirDrop傳送不雅照、故意坐隔離、又或「凝視」等,但又 ...
thezone
【日本】網絡談及「無接觸痴漢」律師指存灰色地帶
15 Apr 2024