{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 24 Sep 2018

世界難撈,人浮於事,今時今日出來打工,唔容易找到一份真係好有興趣好想做的工作,有時候只要搵到份工,已經好好。但即是新工並非dream job,作為受薪員工,做好份工也是基本要求,但要點先可以做好一份唔係自己心目中想返既工呢?

戒除騎牛搵馬心態

既然新工作並非理想工作,於是乎會跟自己說,都係暫時做住先,邊做邊搵過另一份。持這種想法,很自然地不會有心投入工作,反正都認定不會做得長。無心工作當然不會做得好,做得不好就沒有成功感,惡性循環下只會越做越差。所以,既然有新的開始,應該先戒掉騎牛搵馬心態,嘗試努力工作,才會做得好。

發掘工作的有趣一面

稱得上新工作,起初必定是摸索階段,即使之前為此崗位做幾多資料搜集,上司如何詳盡地介紹也好,剛上班一定有很很多範疇未會即刻涉獵得到。如果返了只不過一星期就認定工作不適合自己,也實在太過武斷。對於新工作,不妨用心留意及發掘一下,說不定會找到自己喜歡的又發揮到的地方

投入同事間的相處

同樣道理,認識一份新工作需要時間,與同事相處也需要時間,有時候工作未必是最理想,但碰巧遇到一班傾得埋的同事,也會提升工作的趣味,大家日日一起邊工作邊吹水,有好同事互相扶持與照顧,也是十分難能可貴的事。

試用期完結前要反思

如果是全心全意投入及嘗試了解新工作,相信大約三個月,已經有足夠時間讓自己下一個初步判斷。真心覺得不適合的話,試用期屆滿前就要遞相請辭,以免過了試用期後,離職通知會變成一個月,有礙尋找另一份工。當然,如果覺得適合,或者想再花多點時間了解的話,就毋須急於離開,只不過試用期完結前必須要反思一下,想想下一步如何走。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023