{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 13 Feb 2019

新正頭,最多人想知梗係幾時行大運啦。基本上,每個人的一生,起碼有十年、廿年會行大運,在行大運時,做任何事情都會特別順利,但每個人行大運的年齡都不一樣,有人會早入大運,有人則遲入。究竟在哪個年齡入大運,才發揮最大功效呢?

10 – 30

1020多歲是讀書時期,此時行大運的話,即是學業會得心應手,考取好成績,入讀到有前途的科目,為未來舖好前路,然後20多歲畢業後,可以入到好公司工作,很快就升職加薪,打好根基,向管理層進發。

只不過,大部份求學中的年青人,都是未找到人生目標,每日在打波、打機、睇劇、玩樂中度過,就算順利大學畢業,找到份好工作,但都係入世未深,不懂勤力工作的重要性,繼續夜夜笙歌,蹉跎人生,白白錯失了行大運的好處。而即使年青人肯努力讀書,成績出眾,但可能會因為成績優異而揀選了一項並非自己最喜愛的專業發展,到事業有成才驚覺非所愛,屆時後悔也太遲。所以,太早入大運,並非好時機。

30 – 50

大部人讀書至22 – 23歲就會畢業出來社會工作,頭十年可能會四處碰壁,行來行去都行錯路。只不過,趁後生樣樣都試下,從失敗中吸收經驗,慢慢就了解自己的強弱、性格,去到30歲後,就懂得向著正確的人生方向走。況且,年輕人會貪威識食,但步入中年就會定性下來,懂得為前途作打算。

在人生最有目標、最有動力、最懂得打算之時才行大運,每個決定、每個動作都做得好做得對,加上清楚知道自己時間無多,不會再浪費光陰,比起年青時會更加努力,有利於將好運氣提升到極至,事業或創業都事半功倍,大業在望。

50 - 70

假設30歲之後尚未入運,即是路途不易行,要花費多幾倍力才有小成,甚至乎是勞碌半生,也只夠維持生計,過著艱苦日子。直至50歲後,才正式轉行大運,屆時意志或已消沉,難有重新起步的動力,即使有心但身體經過多年耗損也未必有力,這個時候,真係有運都未必把握得到。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023