{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 13 Sep 2019
中國男子足球隊真係好有層次!

巴西入藉

世界盃亞洲區外圍賽40強賽,國足嚴陣以待作客馬爾代夫,事關呢場波是歷史性的一日:巴西裔入藉前鋒艾克森(Elkeson de Oliveira Cardoso)正選上陣,成為中國足球史上第一位非華裔血統歸化兵,兼且在處子作梅開二度,領軍大勝5:0。艾克森自2013年登陸中國球壇,面對中國後衛話射就射,話入就入,質素是有,但更重要是跟過前廣州恒大主帥納比搵食,識人好過識踢,何況納比而家進化成國足教練。

練習國歌

就算追查祖宗十八代,艾克森都無華人血統,如今貴為國足,識時務者為俊傑,賽前當然做足功課,現場播放《義勇軍進行曲》時夾足嘴型,事後被愛國主義者吹捧一番。一不離二,英格蘭歸化兵李可(Nicholas Yennaris)在比賽末段後備上陣,意味著有兩位歸化兵同場,相信這只是序幕,納比硬推歸化政策,「外國人」的比例未來將持續升高。

「全是廢物」

無耐之前,港中大戰前夕,內地網民創作「有層次」的海報嘲諷港隊由歸化兵主導;點知4年後的今日,國足知道自己唔夠踢,也要增加層次感,當年的網軍馬上消失風雨中。賽後主流媒體更一齊造勢:「日本媒體讚艾克森,日本球迷驚嘆不能小覷中國隊,太可怕了!」嘩,唔怕人笑,都怕狗吠,呢種就是傳媒姓黨的威力,好彩仲有清醒少少的網民留言:「除了外援,全是廢物,太恐怖了!

沒人輸了

兩名歸代兵入選國家隊,代表未來的大規模歸化已經開始,歸化過程無準則,年齡無下限,只要人民幣吸引力不跌的話,歸化大軍人數很快會閃電飆升,填滿不同年齡的代表隊。點解咁肯定?就在國足大炒馬爾代夫之前,明年1月就要踏上2020年東京奧運外圍賽的國奧隊,熱身賽主場面對越南,上下半場各失1球輸0:2。前國腳范志毅一語成讖:「泰國輸完輸越南,再輸緬甸,接下來沒人輸了。」

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023