{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 09 Dec 2019

出到街,我們往往見到個童顏巨乳超索女仔會拖住其貌不揚的男人、又甚至係一個肥到望唔到腳趾的地中海中年人,這時候你就會非常葡萄:「為何偏偏不是我?」最新研究結果就告訴你點解美女會嫁野獸,一朵鮮花要插牛糞。

美國雜誌《Body Image》刊登了Florida State University與Southern Methodist University共同研究的結果,顯示醜老公有大把市場其實是有根有據。根據報告,如果男人的樣貌欠吸引力,但又娶到個靚老婆,便會覺得自己行運行到腳趾尾,所以返到屋企會變小男人,經常做家務,又會送禮物,人工全上繳,盡能力取悅老婆。同一時間,女人嫁給醜男,因為不怕對方出軌,自信心會增加,壓力也會大減,使婚姻更加長久,心理更加健康。

山里亮太(左)與蒼井優

不過人始終是視覺生物。有另一個研究發現,高大威猛的靚仔或事業線夠深的靚女的確是有著數。3位美國經濟學家收集1991至2005年間,美國兒童照料及青春期發展的數據,再與1958年英國的兒童普查報告對比,發現小朋友,特別是8個月至15歲之間的小朋友,個樣生得得意可愛的話,普遍會比容貌平平的同輩醒目。背後的原因是因為樣靚會獲得大人和老師較多關注,形成先天優勢。

這種先天優勢繼續發展,靚仔靚女的成績就會較好,有較大機會殺入一流大學。宏觀而言,學歷較高,將來收入也會比同輩為佳,雪球效應下對一生人也有正面影響。可是在某些情況下,靚仔靚女是沒著數的,例如財經界早就流行一個定律,愈靚仔靚女的分析員,預測能力愈差愈廢。

李尚順(左)與李孝利
那究竟是生得靚仔好,還是其貌不揚好?其實兩者並無矛盾,因為有先天優勢,不代表贏足一世;輸在起跑線,也有機會抱得美人歸,況且美貌與否,各花入各眼、百貨應百客,最重要都是心地善良,做個好人,保持良知,心靚人便美。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023