{ SKIP }
文:傑克  
POSTED ON 31 Mar 2020

人人都想買股票賺錢,唔通人人都賺到錢咩?大部份股票都是長買長輸,無法在股市中做到財富增長,結果買股變成娛樂,蝕了的錢就當作消費。其實只要知道自己輸甚麼,已經大大提升了獲利的機會了。

接飛刀

像目前的大熊市,股市連連下挫,很多股票的股價也十分低殘。結果,股民以為是撈底良機,怎知買完才迎來另一波大跌市,資金就這樣蒸發了。

接火棒

熊市輸錢皆因接飛刀,至於牛市失利則多數是因為接火捧。股民見某股票開始上升,一般會先觀望,然後當股票真的升了一浸,就會慨嘆錯失機會,當股票竟然再升多一浸,股民就會產生不想輸蝕的心態,以為立即上車可以坐一轉順風車,結果就是接了火捧。

不肯止蝕

輸少少及早止蝕,尚可保留資金,而留得資金在,又哪怕無翻身。可惜止蝕保本的想法,是有違股民的人性,結果就由得資金一直虧損下去。

唔肯認輸

不止蝕的主要心態,就是不想認輸,因為一日唔止蝕,一日都只係賬面損失,並不算真的買錯,今日稍為落後,明日可能升得返,明日唔升,也總有一日會返家鄉。結果,唔肯認輸不但會令股民蝕錢,也令股民不肯認錯而無法學到敗因,結果輸完一次又一次。

無謂憧憬

買股票當然希望賺錢,但股民買股票時卻只想著賺錢,甚少會覺得買完會蝕錢,即使股價下跌,也只想著日後轉勢上升時,就可以賺到幾多幾多,因而無法務實地投資。

買得太密

一般股民通病,就是覺得賺錢機會處處,買得多得就賺得多,買得少就賺得少。但實情是,在股市之中,獲利的投資機會不常有,買得太多,只代表蝕錢的機會增多。

本金太大

有些股民心急想賺大錢,誤以為買得大才能賺得大,卻忽略了賺錢機會與金額多少是沒有關係,買得大同時亦代表輸得大。

沒有主見
世上無免費午餐,投資市場更加是,要在股市長期獲利,必須經過學習與實踐,了解自己擁有那一種投資性格,尋找合適的投資策略。但學習過程是漫長及辛苦,股民以為跟貼士買,跟高人指點就可以賺錢,卻果輸得傷痕累累,投資功力又毫無增長。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023