{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 02 Apr 2020

鍾意運動的陽光美少女,從來都非常渴市,至少性格上較少放負,也不會患上嚴重公主病。奈何,港女又怕甲組腳,又怕有老鼠仔,做運動呢個話題,永遠講多個做,港男唯有睇住的鬼妹仔先啦咁。

在 Instagram 查看這則貼文

ᗩlica Ѕchmidt(@alicasmd)分享的貼文 張貼

今年,德國田徑壇新星Alica Schmidt被雜誌《Busted Coverage》,選為全球最性感運動員,一夜走紅,至今Instagram追隨者擁有70萬之多,動輒吸到5、6萬個like。老實講,呢個女仔真係幾索,去年11月才滿21歲,身高1米8,配置接近完美,秀麗金髮、修長雙腿、眼仔碌碌、膚色健康,加上笑又得唔笑又得的靚樣,難怪引死男仔。

「我只想做運動員,運動永遠排在第一位。」Alica透露拒絕過《花花公子》的邀請,有啲錢唔一定非賺不可,何況目前已有Puma關照。然而,她在跑道上的成績仍然有待改善,2017年U20歐錦賽摘下4X400米接力亞軍,以及去年U23歐錦賽在同一項目獲得季軍,已是出道以來的最佳成績,也無法在國內的奧運遴選賽中跑出。

今年,Alica在疫情爆發前的室內賽,造出200米個人最佳,總算是好開始,說不定東京奧運延期一年,我們和她一樣因禍得福,讓小妮子再有機會衝擊奧運入場券。

在 Instagram 查看這則貼文

DARIA BILODID(@dariabilodid7)分享的貼文 張貼

與Alica同樣已在網上走紅,還有柔道武女Daria Bilodid,今年才19歲,比前者更年輕。「無論比賽抑或訓練,我係唔會錫身的。」她曾在訓練時弄得鼻骨碎裂,卻選擇帶傷上陣,結果2018年就榮膺最年輕的女子柔道世界冠軍。

Daria玩過韻律體操,但自7歲正式習武,便離不開「一本」這玩意,最嚴重的傷患是下顎骨折,需要長時間進食流質食物,真係唔個個頂得住。值得一提,她因為擅長用腳鎖克制敵人,外號被封為「蟒蛇」,是否蛇蠍美人暫難揭盅,但就算無人鍾意軟皮蛇,也肯定喜歡被呢條蛇纏到無氣透。

在 Instagram 查看這則貼文

Sofia Christine Huerta(@sofiahuerta)分享的貼文 張貼

運動員係咪一定甲組腳?至少上面兩位美少女就冇,除非用咗美圖秀秀,而最後要講的Sofia Huerta就的確是個甲組「女」,而且耐看度甚高,笑起嚟都幾甜。話說去年底的一場女足熱身賽,侯斯頓衝鋒隊對墨西哥的堤格雷斯女足,美國中場Sofia在場邊與Fans合照,突然被一名戴鴨嘴帽的麻甩佬使出「鹹豬手」,正因女方雙手拿起手機,導致無法反抗。

被胸襲的照片瘋傳後,26歲的Sofia是電工的女兒,想不到就此一夜成名,IG追隨者增激到7.5萬,亦獲Adidas邀請為代言人,暫時借到澳洲Sydney FC落班,而當地女子聯賽亦會在武肺陰霾下繼續進行。最後「鹹豬手」的麻甩佬有冇被捕呢?不太清楚,但已被墨西哥球隊禁止永久入場觀戰。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023