{ SKIP }
文:傑克  
POSTED ON 19 May 2020

日前有傳媒報道,很多股民誤墮投資騙局,受騙徒推介將辛苦儲來的錢買晒一些細價股,但不消一兩句鐘股價突然洗倉式暴瀉,身家一下子唔見八九成,此時騙徒已逃之夭夭,可憐散戶想報警又不被受理,真係慘絕人寰。要避免成為下一位受害者,就要認清騙徒的行騙手法。

先派甜頭

不單是投資騙局,幾乎所有騙局都必定包含的,就是讓受騙者先嘗甜頭。因為要吸引水魚落搭,初頭必須要放出魚餌,而通常魚餌越豐富,水魚食得愈開心,最終損失就更大。要避免被騙,必須要明白世上沒有免費午餐這個道理,人家若真的有內幕貼士,又怎會咁好死周圍益人?反而收費的貼士更值得信賴,因為如果是騙局,下次人家就唔會再俾錢買貼士,騙局難以維持。

與你同行

騙徒用甜頭爭取受騙者的信任,之後就要騙取對方的同理心,因此會自稱與受騙者同坐一條船,一邊推介股票給對方,一邊告訴對方自己都瞓晒身買咗,以此證明自己沒有講大話,徹底打破受騙者心中最後一道防火牆。但所謂的買入證據,實際上可能是P圖,一般散戶根本無從分辨,到真的相信騙徒以真金白銀買入推介的股票,自己也就放下戒心跟買,以為有錢一齊賺,其實已誤墮騙局。

專揀細股

要成功執行投資騙局,騙徒需要揀選一些容易控制的股票,所以一些市值細、流通量低的股票,就是騙徒至愛,小小資金足以左右其升跌,市場又不會太過留意,直至該股突然急瀉而成為市場焦點,騙徒早已得手離場,受騙者才發現就恨錯難返。

高位接貨

騙徒向散戶推介的股票,通常是已被炒高的股票,因為散戶普遍存在搭順風車的心態,見到某股票連升幾日,就會被吸引上車,希望快賺一轉,今日買了,明天升了就即刻落車,以為好醒搭上大戶順風車,事實是騙徒早已入齊貨,等待散戶在高位幫手接火棒。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023