{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Dec 2020

當奧運都以男女參加者數目一樣而自豪,你就知「兩性平等」係近年嘅最重要嘅議題之一。而法國巴黎市政府最近亦因為高級職位嘅性別比例,而被法國當局罰款9萬歐元 (約HK$85萬),不過就唔係男多女少,而係因為請得太多女人。

巴黎市長Anne Hidalgo

圖片:Wikipedia

卻說法國政府於2013年定下條例,指公共事務嘅管理層新職位中,不能有多於60%屬於同一個性別;但於2018年巴黎市政府就請咗11個女性管理層,而男性管理層只有5個,女性比例高達69%,所以就被當局指違反性別平等而被罰款。

巴黎市長Anne Hidalgo回應被罰款指「我好開心去宣佈我哋被人罰錢」,更加於一個當地議會中諷刺道:「突然之間呢到嘅管理層變得太女權喎。」

但Hidalgo亦指,罰款「明顯係荒謬、不公、不負責任及危險」。佢指整體黎講,法國政府嘅高層位置依然都係太少女性,所以為咗要達至最終嘅性別平等,理應要加快任用更加多女性。

資料來源:BBC
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023