{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Feb 2022

面對世界強國俄羅斯入侵,烏克蘭人冇躺平放棄、冇攜眷移民,而係勇敢企出黎盡自己能力保護國家。其中烏克蘭兩代重量級拳王Vitali Klitschko以及Oleksandr Usyk即使名成利就,但仍留守於首都國家之中,保護家人與國家。

Vitali Klitschko於2004年成為WBC重量級拳王,2006年改為從政,參選烏克蘭首都基輔市市長但落敗;2014年曾一度參選總統,但最終改為再次參選基輔市長,並於總統選舉上支持主張烏克蘭獨立主權嘅Petro Porosenko,最後兩人雙雙當選,現任總統Zelensky上台後,Vitali仍然留任基輔市長一職。

Vitali日前接受英國《ITV》訪問時,指基輔市民有武器,將「準備好為保護城市而化身士兵」,佢亦表示「我相信烏克蘭人、我相信我嘅國家、我嘅人民會擋住俄羅斯入侵」。至於被問到會否親自走上前線,Vitali就話:「我冇得揀,我一定要咁做。我會戰鬥!」

值得一提嘅係Vitali嘅弟弟、同樣曾為重量級冠軍嘅Wladimir亦同樣留守,並報名參加預備軍。Wladimir上週星於Linkedin上發文,指Putin只係用「戰爭修辭法」令自己出師有名,但「飛彈與坦克跟隨言語到來,破壞與死亡降臨到我們之上。我們盡一切能力保護自己,為自由及民主而戰。」

在 Instagram 查看這則貼文

Usyk. КОТ. Aleksandr(@usykaa)分享的貼文

另一邊廂,於去年9月擊敗英國拳手Anthony Joshua成為 WBA (Super)、IBF、WBO、IBO重量級拳王、曾奪2012年倫敦奧運拳擊金牌嘅Oleksandr Usyk,於戰爭開打前本來身處英國開會,但於28日飛回基輔,並於IG發佈自拍影片,指自己非常擔心自己嘅國家與人民,「我有嘢同俄羅斯人民講,如果我哋真係兄弟,就唔好將你哋嘅孩子送黎同我哋戰鬥」、「我想同Putin講,停止呢場戰爭!我們的孩子、妻子、祖母都匿喺地下室,我們就喺自己嘅國家,請你停止戰爭!反對戰爭!」

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023