{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jun 2022

隨住社會越黎越講求「包容 (Inclusive)」,大眾亦開始要面對一啲以往諗都冇諗過嘅問題。日前英國傳媒就報導,一名由18歲開始定期捐血,近50年來捐咗近60公斤血嘅66歲男子,因為拒絕回答捐血表格中「你目前或過去6個月內有否懷孕」嘅問題,而被拒捐血。佢指條問題「毫無意義」,整件事「令人憤怒」。

Leslie Sinclair

圖片:Daily Star

據《Daily Star》報導,該名66歲嘅蘇格蘭男子名叫Leslie Sinclair,已婚而且育有兩個小朋友。據佢向傳媒憶述,佢一直都非常樂意去捐血,亦從來唔覺得個捐血過程有任何問題,「佢哋係有張表格要你填,但通常都係關於你嘅身體狀況及病歷,咁好明顯係因為啲血要係安全嘅。但今次就有條我冇見過嘅問題:你現在或過去6個月期間曾否懷孕?要你答是或否。於是我去同啲職員講,對我 (作為一個男人) 而言,呢條問題係答唔到架喎,但佢哋就話我一定要答,唔係就唔可以捐血。」

電影《Junior》當中,Arnold Schwarzenegger就係飾演一個大肚嘅男人

圖片:《Junior》via IMDB

Leslie Sinclair指佢當時就同血站職權講,如果佢依家走咗,佢以後都唔會再黎捐血,但職員都冇讓步,所以最後佢冇捐到就返咗屋企。「條問題根本毫無意義,而令我憤怒嘅係真係有好多人等緊啲血,包括小朋友,但佢哋依家就冇辦法得到我嘅血,因為我答唔到一條根本冇得答嘅問題。」

而據當地捐血組織「蘇格蘭國立輸血服務」嘅主席Marc Turner回應,嗰條關於懷孕嘅問題的確只係針對「生物學上,或出身時係女性」嘅人,但就解釋「對職員黎講,有時唔係咁易分別」,同時強調係推廣「包容」係組織嘅責任,所有捐血者,不論男女都必須回答同一份表格嘅所有問題。

資料來源:Daily Star

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023