{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 30 Nov 2017
Apple向來以旗下產品的保安固若金湯而自豪,不過再鋒利嘅劍都有生鏽一日,日前macOS High Sierra就爆出嚴重安全漏洞,就算唔入密碼都一樣可以拎到管理員權限。Apple急忙推出更新修補漏洞,並向所有用戶致歉。

11月28日有用戶喺網上爆出macOS High Sierra的安全漏洞,指只要利用系統設定中原本隱藏的「root」帳戶,就可以超越管理員權限,即使完全冇輸入密碼,都一樣能夠控制成部機,例如讀取檔案、編輯其他用戶帳戶密碼同Apple ID,以至更改設定等等。不過呢個做法只限黑客能夠親自控制mac機先行得通,目前亦只影響macOS High Sierra一個版本。
Apple反應迅速,翌日隨即發布安全更新修補漏洞,會自動為用戶安裝更新,用戶亦可以自行到mac App Store下載。Apple在聲明中表示,為出現錯誤並造成安全漏洞引起關注深表遺憾,向所有Mac用戶致歉,又指會審視開發過程,防止同類事件再發生。
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024