{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 09 Feb 2018
手機、充電池過熱冒煙事件間中會發生,不過今次冒煙嘅主角就比較唔尋常——係Apple嘅無線耳機AirPods。美國一名男子於健身室聽住AirPods做運動期間,右邊耳機突然爆開冒煙,幸而未有人受傷,屬首宗AirPods冒煙事故。

美國佛羅里達州男子Jason Colon指,日前他在健身室戴著AirPods做運動期間,突然注意到右邊耳機冒煙,於是立刻脫下耳機並向人求助。其後當他回來時,AirPods的右邊耳機已經爆開變形,更有燒過的痕跡。
Jason Colon直呼好彩,假如佢未有及時除下耳機的話,被炸開嘅就唔止係耳機,連帶佢隻耳珠都有可能會被燒傷。目前仍然未清楚耳機冒煙的原因,Jason Colon認為係電池問題;Apple方面則表示高度重視事件,並會聯絡事主調查。
來源:WFLA
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024