{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 14 Feb 2018

Nokia曾幾何時係一個傳說,一個地表最硬嘅傳說,但自從被收購後,風光就只能追憶了。不過,近期Nokia似乎又有捲土重來之勢,據市場統計報告指,2017年第四季度全球銷量達440萬部,超越HTC同Sony。

根據市場統計機構Counterpoint的報告,由HMD代理的Nokia於2017年第四季度全球銷量造好,超越HTC、Sony、Google、ASUS等十個品牌,雖然全球總市場佔有率只排名11,與頭十名差一步之遙;但在越南及大部分中東的手機市場已排名第一,在英國的智能手機市場佔有率亦排名第三。全球手機市佔率排榜首的則屬Apple,其次為Samsung及Huawei。

Nokia於2017年發表過復刻版Nokia 3310手機,更加推3G版,勾起唔少用家集體回憶;亦有多部Android智能手機如Nokia 5、Nokia 6、Nokia 8等等,成功搶佔市場。2月底的全球流動大會(MWC)上,就有傳Nokia將會發布3310 4G版、5.3吋NOKIA 8 Sirocco旗艦手機及6吋Nokia 7 Plus中階機等多款新機。

主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024