{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Aug 2018

【手機拍片】Sennheiser Memory Mic 手機拍片最佳隨身無線錄音神器

影音、手機、親子三種元素配合交織是否能構成最吸引人的市場推廣?德國著名耳機及音響品牌 Sennheiser 最近就推出左耳機以外的新型產品Sennheiser Memory Mic,一個專門為手機拍片配搭的藍芽無線高音質收音咪。產品定位於家庭大眾市場,官方宣傳片就引爸爸錄製兒子首次踏單車影片宣傳,大賣溫情親子樂。如你有興趣用手機拍片又想要高質素又簡單收音工具,呢1千幾百應慳唔到!

##難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野如孩兒能伏於爸爸的肩膊

官方宣傳片記錄孩子成長美好瞬間

Memory Mic是一款咪高風通過藍芽與手機連結,任何智能手機Android及ISO系統均能對應,配合專用App收音,可實現拍攝音畫自動同步對齊功能或後級處理工作。方便手機用家進行手機拍片,唔再要用手機差到行街講電話都收得唔好的手機內置收音裝置。

據介紹,當你用Memory Mic拍片時,你手機依然會同步收音,但Memory Mic也會同時同步收音,用家在拍片作後期製作時就有更多彈情,自行選擇呈現你所想的效果。當我和攝影組朋友講有這種藍芽收音咪時,第一個回覆反應是藍芽接收好唔穩定好唔掂當喎!它利用音所以即使過程中手機距離超出 Memory Mic 牙的訊號範圍,收音錄製也會持續進行。 Memory Mic 內置記憶體可以錄製並存儲長達四個小時的聲音檔案。Memory Mic 可通過USB-C 線充電,充滿電力大約需要1小時。

Sennheiser的名字就等同於聲音質素,所以對呢款Sennheiser Memory Mic收音的質素應有高度期望才正路。廠方說它可以錄製出高質素聲音,我們自然會認為錄出來的聲音是高保真聲音。小編暫未收到廠方的實際產品,日後定必再報告收錄聲音到底有幾高質素。

Sennheiser Memory Mic是一個磁吸式領夾麥高風,說文解字即有磁力又可夾於衣領位使用,係方便的。不過用家緊記用完收納好。否則有小朋友的家庭好可能要去雪櫃門口搵返部機。(我家小朋友最鐘意將所有有磁力的東西貼哂係雪櫃門口

Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024