{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Jul 2020
據外媒報導,美國太空司令部指,俄羅斯正測試一種以人造衛星毀滅其他人造衛星嘅太空武器,並於本月15日發射「不明物體」。

《Star Wars》中的太空武器Death Star

負責監察地球太空軌道中一切物件嘅美國太空司令部指,俄羅斯衛星「Kosmos 2543」於15日喺另一個俄羅斯人造衛星旁邊發射出一件「不明物體」,而且速度比起「Kosmos 2543」更快,雖然最後冇造成任何碰撞,但就引起美國方面關注。事關據俄羅斯方面嘅說法「Kosmos 2543」理應為一個「監察衛星」,即係用黎監察其他俄羅斯太空物品(如其他衛星或火箭殘骸)嘅衛星,不具備發射任何物體嘅能力。而且Kosmos 2543於上年尾發射後,喺一月時被懷疑與另一個同類衛星Kosmos 2542一同跟蹤美國衛星USA 245。兩件事相加就令美國方面非常關注。

美國太空司令部司令John "Jay" Raymond將軍指,Kosmos 2543所發射嘅「不明物體」是俄羅斯以人造衛星作武器嘅證據,「這是證明俄羅斯正在建立及測試太空武器的進一步證據,亦與克里姆林宮所發表,要威脅美國及盟友的太空資產的政策一致。」

據報英國方面亦就同一事件向俄羅斯投訴

資料來源:The Verge
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024