{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Oct 2020

隨住摺Mon機越黎越普及,有人就猜測捲Mon機都快將面世。而實際上早在2018年嘅CES,LG就己經公開咗捲Mon電視設計,證明技術上係絕對做得出捲Mon——只係等咗兩年LG部捲Mon電視都未推出咁解。不過今日LG就正式推出第一部捲Mon電視「LG Signature OLED R (model RX)」啦!

圖片:LG

呢部65吋電視最大賣點當然係能夠完全收入底座中嘅捲Mon設計,但除此之外似乎就冇咩特別功能,就連LG網站上發出嘅新聞稿都用咗一半篇幅佢話你知部機工藝有幾咁勁、藝術感有幾咁強、放喺屋企有幾咁巴閉。另外就係個底座用上拉絲鋁、有黑灰藍啡四色,同可以刻你自己個名或者自選字句落去。

圖片:LG

再睇睇個售價係一億韓圜,即係68萬港紙,你就知你買返去呢部唔係電視,而係一部播到電視嘅藝術品黎啦。

資料來源:LG
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024