{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 10 Dec 2020

智能手機設備過去1-2年,在拍照方面已經成功提升至1億像素嘅高度,對比過去已經係非常誇張的存在。不過人係貪心的,達到了1億後又點會滿足呢,其中有指Samsung目標要成功製作6億像素嘅Sensor。

據消息指,Samsun目前正在研發6億像素嘅Sensor,CMOS尺寸將大至1/0.57英吋,單位像素面積為0.8μm,並且支援8K拍攝。不過咁嘅CMOS,其厚度將達到22mm,呢個已經唔係普通智能手機可容納嘅厚度。22mm嘅厚度基本上現時唔會有人想用,拎上手實在太厚,難以掌控。

不過以上嘅發展正正見到智能手機嘅限制,特別係手機相機嘅能力好似已經到了極限。如果想影更精細嘅照片,手機滿足不了,但又唔想帶只有單一功能嘅相機,咁可以點做?

據分析指,未來除左手機及相機繼續發展之外,唔排除會出現一款類似平板電腦嘅綜合型裝置,但佢將會具備配上6億像素拍攝功能,當然其大小都一定要滿足到其需求,同時電池容量亦十足,音質亦遠超手機的,但亦絕對要易於攜帶的。所以其實以上嘅想法好大機會會放於平板電腦上發展,當然摺疊型嘅裝置亦係可行的方向。

用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024
Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024