{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 06 May 2021
制動卡鉗可以玩噴色之外,還有甚麼玩法?之後會多一種,就是亮燈。Brembo公開最新發光概念鮑G Sessanta,可以透過智能電話操控卡鉗上的LED轉色。而且亦有實際用途,例如可以設定需要更換煞車皮時閃紅燈,還可以當警告燈、煞車燈等等。
卡鉗造型設計靈感來自Brembo在1972年推出的第一款制動卡鉗,而雖然影片中示範的是電單車,廠方已表明推出時會有不同款式可以用於私家車。夜晚著晒燈都幾型喎!
自從3D打印技術開始成熟,創作靈感可以更豐富。這個Indeterminate Design YouTube頻道就出了幾段影片,用3D打印部件製作出一級方程式賽車波箱,而且可以完全運作。 ...
autotech
【睇片】自製Formula 1波箱模型 3D打印可運作
12 Jun 2020
駕車出街難免遇到減速壆,開車出停車場可能都要過幾個啦?但有時候遇到和地面同色的減速壆,實在未必留意到,沒減速高速駛過......嘩,嚇一跳心都痛,總是覺得好傷車。不過,原來過壆不減速,沒有想像中的傷? ... ...
autotech
【睇片】慢鏡實測衝減速壆 實際其實不太傷?
13 Dec 2019