{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Apr 2022

自從俄羅斯入侵烏克蘭、歐美反國對俄羅斯實施制裁後,俄羅斯航太 (Roscosmos) 主席Dmitry Rogozin就強硬回應,仲曾經「威脅」國際太空站會「墜落歐、美、中、印」。而近日Dmitry Rogozin又再出招,宣佈俄羅斯航太會正式停止與各國於國際太空站上合作,「直至制裁無條件並完全取消」。

Dmitry Rogozin於香港時間週六下午,於個人官方Twitter發佈一連串推文,先係公開咗美國NASA、加拿大太空局 (CSA) 以及歐洲太空總署 (ESA) 對於俄羅斯航太對制裁提出上訴嘅回應,其中NASA及CSA嘅回應都係大同小異,避重就輕地回應「會繼續與包括俄羅斯在內嘅國家合作」,而ESA就話會交由成員國回應。

而Dmitry就話:「我哋嘅合作國家講得好明確:制裁不會取消」,然後就非常煽情地話:「我認為咁樣係不能接受的,美、加、歐、日嘅目標是封鎖我們高科技企業嘅財政、經濟、生產活動,其目的係殺死俄羅斯嘅經濟、令我哋嘅人民步向飢餓,令我哋國家屈服——好明顯佢哋唔會成功,但佢哋嘅目標就係咁」

圖片:Wikipedia

「所以,我認為於制裁完全及無條件取消之前,我哋係冇辦法於國際太空站或其他合作計劃上與呢堆國家繼續合作。具體嘅停止合作時間會於稍後時間決定,並向領導們匯報。」

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024