{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 22 Mar 2024

Elon Musk旗下創科公司Neuralink日前在X進行直播,展示首名人腦晶片植入者Noland Arbaugh目前康復情況良好,並能透過念力捉棋及遊玩電腦遊戲。

現年29歲嘅Noland Arbaugh表示,自己8年前因一次潛水意外導致肩膀以下全部癱瘓,今年1月接受Neuralink晶片植入手術後,翌日已經可以出院,整個過程十分輕鬆。不過,術後都需要做一啲訓練以便控制鼠標,並形容使用Neuralink就好似《星球大戰》嘅「原力」,只要望住螢幕上某個地方,鼠標就可以移動到佢想要嘅位置。

在片中,Noland Arbaugh示範如何移動游標暫停音樂播放器以及遊玩國際象棋,並表示Neuralink令佢可以重拾已經放棄多年嘅《文明帝國VI》,而且一玩就連續玩咗8個鐘,言談間可以感到佢非常滿意及興奮。美中不足嘅係,Neuralink續航力只有8小時,用完就要充電,不過佢就未有透露充電方式。

資料來源:theverge
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024