{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jun 2018
所謂再鋒利嘅刀,都有生鏽嘅一日;咁再轟烈嘅愛,做得多又係咪一定會悶呢?悶,又係咪一定要出去花拈花惹草呢?要知道答案,首先你就要暸解一下由內分泌學家Frank A. Beach於1955年提出,以美國第三十任總統柯立芝(Calvin Coolidge)及其太太嘅一番對話而命名嘅「柯立芝效應」。
相傳個故事係咁嘅:某日Coolidge總統同夫人Grace分頭參觀一個農場,期間夫人見到一隻雞不停地與場中母雞交配,於是就問隨行人員隻雞係咪成日都係咁,隨行人員回答:隻雞一日做幾廿次。於是夫人就打趣說,當總統先生到達時,要將呢隻雞嘅故事講佢知。如是者Coolidge總統到埗時又真係有人同佢講,聽完之後總統就問:隻公雞係同同一隻母雞交配?隨行人員回答:唔係,次次都唔同雞。於是總統先生又叫佢將個故仔話返畀總統夫人知。
呢個少少咸多多趣嘅笑話,背後其實係指於一夫多妻制下,雄性即使有穩定交配對象,但只要有新嘅雌性出現,雄性就會對其產生更高嘅意願;講白啲,就係「未食過嘅,總係好過食過嘅」。學者對於此效應出現嘅原因各有解釋,但如果以人嘅角度去睇,主要係同多巴胺(Dopamine)嘅分泌有關。多巴胺係主宰人體感到「快樂」嘅賀爾蒙之一,而影響多巴胺分泌量嘅其中一個就係「新鮮感」,越新鮮多巴胺分泌就越多,你個人就越感到開心。但當一對情侶過於習慣對方,「新鮮感」不再,多巴胺分泌減少,自然感覺就會變淡,亦即係子華神所講嘅「你對我已經唔係好似以前咁」。有趣嘅係當有新鮮對象出現,大家體內多巴胺嘅分泌又會多返,貪新鮮就係咁黎啦。
再簡單啲黎講,「柯立芝效應」係假定人類(不論男女),都一定會貪新忘舊,甚至到處留情。但當然,現代社會嘅道德標準係唔容許大家咁做,兩個人喺埋一齊亦唔應該只談快感,咁又可以點算?其實一切都在於「新鮮感」!以性愛為例,如果年年月月都係同樣嘅步驟、同樣嘅地方,係人都悶啦?其實雙方都可以喺溝通過後加入新意,例如簡單地試下新姿勢、換下地方時間,可能已經好新鮮。更甚者可以試下加入情趣用品、性愛玩具,又或輕量BDSM等增添變化,令性愛不再成為例行公事。其實講到尾,一段關係(那怕係「性關係」),都係需要雙方合力經營,過份大安旨意真係唔係好事黎架。
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024