{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Aug 2019
有人話養狗嘅都係控制狂,因為你要佢Sit就Sit,hand就Hand;又有人話養貓都係被虐狂,因為佢叫你Sit就Sit,hand就hand。前面半句我唔知係咪真,但後半句原來又有啲道理。根據一個於2016年喺斯洛伐克同捷克做嘅大型調查,原來養貓嘅人又真係會比較鍾意BDSM!
首先你要睇清楚呢句:係養貓令你更大機會鍾意BDSM,而唔係因為你本身就已經鍾意所以更傾向養貓。實際原因係咩呢?根據呢個發表於「Journal of Evolutionary Psychology」,針對36500人做嘅研究,貓體內有種叫做「弓漿蟲」嘅寄生蟲,能夠透過貓便便傳播,假若被弓漿蟲感染腦部,就會造出與本能相反嘅行為,被恐懼、色險等意識吸引,所以被感染嘅老鼠會主動接近貓,而假若人被感染則可能更容易享受BDSM。2018年亦有一個研究指出被弓漿蟲會更有創業家精神,更傾向高風險嘅投資。
「養貓會感染弓漿蟲」一事其實都唔係咩新聞,以往就曾經有人稱弓漿蟲對孕婦會有危險而棄貓,但其實貓本身主要係透過食生肉及接觸泥土而感染,再傳播開去就靠貓便便,所以大部份食貓糧嘅家貓都唔會感染到弓漿蟲,就算感染,只要處理貓便便時小心就唔會感染到人體。所以結論係呢,假如你養貓又真係鍾意BDSM,咁有可能關你隻貓事,但更有可能係你本身就係M!
indy100
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024