{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Dec 2019
我知每個行「驚安」成人玩具部嘅男人,都有個「買Tenga返去試下」嘅夢;而我又好知道呢個之所以係夢,而唔係「實際行動」,係因為大家怕醜,唔敢拎去畀錢、拎到返屋企又驚被人發現。我依家就教你一個收埋Tenga最安全嘅方法,就係買多個Tenga返屋企!

不過唔係買飛機杯,而係買佢呢個最新推出嘅飛機杯型iPhone電話套。Tenga電話套根據Tenga飛機杯為藍本,實際尺寸同正常Tenga當然有啲差別,但整體外型都係大同小異。你可能會話,點解我要為咗收埋個飛機杯而買一個同飛機杯一模一樣嘅手機殼?你知道收埋一棵樹最安全嘅地方,就係一個樹林嗎?當你用咗呢個手機殼,唔知情嘅人(尤其你阿媽)根本就唔會知佢係咩牌子,佢淨係會知係你部手機,到個真正Tenga被佢發現,佢都會先入為主以為係手機產品,而唔會聯想到其他嘢!呢啲就係「大隱隱於市」啦!4180Yen,300蚊港紙咋嘛!

Tenga
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024