{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Feb 2020

相信所有男人應該都知咩係「魔鏡號」,但你睇片嘅時候有冇諗過一個問題:雖然話喺架車到,但當街當巷大庭廣眾拍攝AV唔犯法咩?如果佢咁都唔犯法,咁我喺自己架車車震又係咪應該冇事呢?日本有個電視節目就搵咗律師Youtuber 久保田康介去解答呢個問題。

日本電視節目《じっくり聞いタロウ 〜スター近況(秘)報告〜》早前就邀請到身為專業律師,同時經營Youtube頻道解釋法律事宜嘅久保田康介為大家講解關於「性犯罪」嘅知識,其中嘉賓們就討論起喺自己部車車震究竟算唔算犯法,有人認為部車係我嘅,入面係我嘅私人空間當然唔犯法;亦有人認為只要有著衫,外面嘅人睇唔到肉色部份就唔算犯法。

外面完全看不到的話

我覺得不是「公然猥褻罪」

但根據久保田康介嘅說法,即使喺車入面,但只要車泊緊位置係公共地方,其實就已經構成「公然猥褻罪」,可判六個月監禁,罰款30萬Yen以下。咁個問題黎啦?魔鏡號泊喺條街到喎,咁咪一定犯法?

原來根據久保田康介嘅意見,只要外邊完全睇唔到車入面嘅情況,亦即係對其他人唔造成影響,理應就不構成「公然猥褻罪」。而大家都知魔鏡號係使用單向反光玻璃,所以係入面做咩都冇事!當然,呢個都只係久保田律師嘅個人意見,真係被人拉咗我唔負責架下!

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024