{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jun 2020

一個男人,除咗佢個名叫「索尼」之外,究竟要做過啲咩先值得人哋鬧佢「罪大滔天」?為大家介紹日本47歲諧星兼主持,渡部建。先講佢娶咗女神佐佐木希已經夠大罪,近來傳出偷食罪加一等,仲要偷食六個已經罪無可恕,六個入面仲要有三個係AV女優,其中仲有近年嘅發片機器「神宮寺ナオ」,你話佢係咪罪大滔天啦?

卻說渡部建日前突然辭去最少八個電視節目主持,日本坊間旋即傳出其偷食醜聞,更指佐佐木希被佢家暴。後來雖然證實所謂嘅「佐佐木希家暴受傷照」其實係以往拍劇時嘅造型,但渡部建就透過事務所發聲明,承認與多位女子有不倫關係。

傳聞中渡部建最鍾意於殘廁與人幽會,而且同一時段與6個女人偷食,當中包括歌手及三個AV女優。而台灣AV達人「一劍浣春秋」引述日本消息,指三位AV女優分別係年過40嘅滝川恵理(有沢実紗)、曾經與另一名AV女優椎名そら公開拍拖嘅女優「月島ななこ (片桐 えりりか)」,以及近年大熱嘅肉感輕熟女優「神宮寺ナオ」,但月島ななこ及神宮寺ナオ先後於今日下午在Twitter上澄清

滝川恵理(有沢実紗)

月島ななこ (片桐 えりりか)

神宮寺ナオ

渡部建與佐佐木希於2017年結婚,2018年生下一子,縱然久唔久就有傳聞話佢哋唔夾又盛,但渡部建一直都係好男人形象,加上佢乃日本大熱主持,傳聞中不倫對象更包括歌手,相信後續風波或會更大。據《蘋果日報》報導,他於聲明中指「與那些女性的關係,是因為我的不德所致,對家人造成了深深傷害,及對支持我的各位帶來麻煩,我會反省。我已經向老婆講清楚和道歉。」目前佐佐木希未有回應。

講開又講渡部建又唔係靚仔,又唔係後生,憑啲咩食到咁多好嘢?

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024