{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Oct 2020

男人嘅尊嚴,有時係會黎自啲好奇怪嘅地方,例如JJ嘅大小,哪怕過往有N咁多個性學家、醫生、研究、甚至女仔親自走出黎同大家講「唔係越大就越好架,夠用嘅就得架啦」,但男人都係非常執著於自己嘅Size。OKOK,既然大家咁執著,咁就不如客觀啲啦。日本近日就流傳一個評分表,等大家為自己評評分!

其實個表好簡單,唔識日文都大概睇得明。首先三個大表由左至右係「長度」、「頭部直徑」、「莖部直徑」,順帶提一提大家「圓周/3.14」就係直徑。下面兩個表就係講緊包皮長度及勃起硬度,特別要提包皮長度,「仮性包茎」係指平時包皮會包住頭部,但反到落黎,用完又反得返上去;「カントン包茎」學名叫「嵌頓式包莖」,即係反咗黎,反唔反上去;「真性包莖」就最簡單,亦最麻煩,因為係連反都反唔到落黎。硬度就係硬、普通、軟,

然後將所有分加埋,對返右手邊個表就得架啦。總分廿分已經係合格,總分48分以上嗰級就係「馬_咁大」!

呢個表嘅評分有冇參考性我就唔知,但能夠肯定嘅係佢個評分標準頗有參考性。對於為女生帶來快感,男性嘅長度實際上只係其中一部,再考慮到女性嘅敏感神經,包括傳說中嘅G點都係處於「出入口」附近,粗度其實更為重要。另外一般而言女性嘅陰道只有10-12cm長,間屋得咁大你自然就只可以放咁多嘢入去,最多就只造成痛楚。都係嗰句,夠用、技巧、情調可能先係更重要嘅嘢。

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024