{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Dec 2020

唔少教人追女仔嘅文章、甚或你嘅朋友都會話,第一次同女仔出街,男仔記得要畀哂錢,但實際上呢樣嘢又係咪真係咁重?如果冇畀哂錢又係咪會即刻被個女仔淘汰出局?有日本網站訪問咗超過900名年齡介乎10代到60代嘅女性,發現唔同年齡嘅女性對於「男仔有冇比哂錢」呢家嘢,有好唔同嘅睇法。

首先,整體黎講,有大約1/4 (25.8%) 受訪女性認同,如果第一次出街男仔冇比哂錢,就會將佢排除出戀愛對象嘅行列,呢個比例可能已經比唔少人想像中低。但更有趣嘅係,年紀越輕嘅日本女性,對於初次約會男仔有冇比哂錢呢回事就更唔著緊:10代女性中只有14%人認為男仔一定要畀哂錢、20代為22.1%、30代為21.2%,最在意呢件事嘅,反而係基本上已經退出戀愛市場嘅「50代 (36.7%)」及「60代 (31.5%)」

分析指,目前處於50代及60代嘅日本女性,年輕開始約會時正正就係日本泡沫經濟嘅黃金時期,錢易搵嘅情況下,男士們自然較為闊綽,令呢個年齡層嘅女性習慣由男性畀錢;但40代或以後嘅女性,就係泡沫經濟爆破後先開始約會甚至出生,同時亦係日本女性開始出外工作嘅時期,當知道啲錢有幾難搵、而自己亦有一份收入時,就更願意負擔約會嘅部份費用,對於係咪男仔畀哂就自然冇咁在意,造成「越年輕越唔會因為男仔冇畀哂錢而不滿」嘅情況。

資料來源:sirabee.com
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024