{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Dec 2020

有人話沖涼、搭車、踎廁同臨瞓係一個人最有創意嘅四個時刻,一啲平時點諗都諗唔掂嘅問題,喺呢啲時候突然就會諗得掂。不過原來男人仲有第五個創意時刻,就係高潮之後,英文叫呢個時刻做「Post-Nut Clarity (射精後的清醒)」。但呢種清醒又係點得出黎嘅呢?

大家睇完上面對於「Post-Nut Clarity」嘅描述,大概會覺得佢同網民口中嘅「聖人模式」非常相似。實際上「Post-Nut Clarity」與「聖人模式」一樣,都係因為高潮過後體內內分泌嘅不同所導致。

《Men's Health》引述泌尿科醫生Michael Ingber指,當人處於前戲階段時,腦部最活躍嘅就係包含杏仁體及海馬體嘅「邊緣系統 (Limbic System)」,而邊緣系統係主管人類嘅情緒行為;而當到達高潮嘅一刻,體內就會分泌大量如安多芬、多巴胺等多種令人心情愉快嘅激素及神經傳導物——即係點解高潮係「高潮」嘅原因;而當高潮完結,體內就會改為分泌催乳素,而催乳素係會抑制多巴胺等嘅分泌,換言之你個人就會好冷靜。

據《Men's Health》估計,大家就係呢個「集中情緒 -> 極度愉悅 -> 突然冷靜」嘅變化,令個腦突然放低哂所有同性愛有關嘅一切想法,轉為去處理一直喺個腦入面困擾我哋嘅問題之上,感覺上就好似突然可以好集中解決問題咁啦。

不過Michael Ingber醫生亦話,目前學界對於Post-Nut Clarity嘅認識非常有限,以上都只係理論上嘅估計,實際上係咪咁運作都係要經過研究 (假設有人做啦下) 先可以得知……你話唔明我講咩?咁不如依家就試下用Post-Nut Clarity睇下會唔會諗得通?

資料來源:Men's Health
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024