{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Dec 2020

一般黎講,大家都會覺得聖誕節係一個非常有「性趣」嘅節日,所以平安夜會有人祝你「出入平安」、如果你10月出世啲人就會覺得一定世伯伯母當件一定過咗個火辣聖誕。不過根據一個調查就發現,聖誕節、平安夜、以至聖誕前嘅三日,大家嘅性生活次數反而係會下降——但Boxing Day就真係「扑xing Day」啦!

 

來自美國史丹福大學嘅Laura Symul及其團隊,分析來自女仔紀錄生理期應用程式「Clue」收集到、50萬名來自英國、美國、法國、巴西等地女生嘅性生活數據,發現普遍黎講,假期時 (包括週末及節日假) 大家嘅性生活次數都會變多,唯獨係聖誕節就特別低。而且唔單止係聖誕當日,而係聖誕前三日都特別低。

分析指數字特別低嘅原因係,年輕、未婚或未有小朋友嘅家庭,聖誕節通常都會返咗老家陪父母,能夠與伴侶做愛嘅機會自然少咗;而結咗婚甚至已經有小朋友嘅女性,呢段時間就要忙住佈置間屋、整嘢食、寫聖誕卡諸如此類嘅麻煩事,同時仲要湊仔、做嘢,根本就冇時間冇心情做愛做的事。

情況直到聖誕過後,即係由Boxing Day開始先會好轉,直到1月1日 (由凌晨計起) 就會到達頂峰。換言之大家成日覺得「聖誕有性趣」,實際就係「聖誕後先有性趣」——不過相關調查就冇將今年因為「疫情關係」而冇街出、冇Party、冇人黎嘅情況計入去。 

資料來源:The Guardian
食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024