{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jan 2021

女人點諗我唔知,但男人就好少可會接受到女方出去「偷食」,而當中最接受唔到嘅,好有可能就係「自己嘅女人同另一個男人瞓過」呢件事。不過根據外國嘅一個研究,原來有近一半曾經試過偷食嘅人,都冇同偷食對象做過愛!換言之呢一半人真係齋偷唔食!

圖片:《作家的謊言》

根據刊登於《Journal of Sex & Marital Therapy》上嘅一個最新研究,訪問咗495個平均年齡為20歲、88%為異性戀嘅成年人後得知,原來只有53%偷情人士會與偷情對象做愛,就算只係「口部動作」或者「互相安慰」嘅人數都只係分別有46%及54%,相反親吻 (87%) 及 親密擁抱 (73%) 嘅數字就高得多,換言之有好一部份人就算偷食都係「柏拉圖式偷食」,以現代標準黎講堪稱「發乎情止乎禮」。

另外調查亦發現偷食關係嘅維持時間比想像中要短,男性受訪者偷情關係平均只有75日,女性更只有53日。

圖片:《Knock Knock》

呢個結果亦再次顯示,性生活不滿足並非大家會出去偷食嘅主要原因,反而缺乏來自正印嘅愛及關心先係。當然,今次研究對象主要為廿歲出頭嘅年輕男女,佢哋嘅心態行為都與更成熟嘅男女有所不同。但當最血氣方剛、對性最好奇嘅少年主要都唔係為咗性先偷食,年紀更大嘅受訪者就更應該有其他理由啦。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024