{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Sep 2021

「遙控Play」係唔少成人作品中常見嘅題材,簡單黎講就即係女仔佩戴一個可遙控嘅震動器,再將遙控交到男方手上,並按其心意操控震動器嘅啟動及強度,以達到結合「驚喜」及「緊張」嘅前戲體驗。近年因為疫情推動,配合電話使用嘅遠程遙控震動器越黎越多,而且唔再限於女性使用,就連男仔都可以成為「遙控Play」嘅「被控者」。

WOW Tech早前推出名為「We-Vibe Bond」嘅男用遙控震動穿戴環,其原理與一般女用版本大同小異,只不過穿戴對象就係改為男性。而又由於男用就必須佩戴於體外,所以Bond採用小巧嘅人體工學設計,加上超柔軟矽膠機身,就算長期於衣服下佩戴都不會造成不適,亦更隱密——我估就係佢叫自己做「Bond」嘅原因。另外快拆扣可改變長短,以適應不同身型。

Bond有10個強度級別及多個震動模式,同時有IPX7防水以及超靜音設計,另外隨咗用附送嘅遙控,亦可以配合電話及We-Vibe App進行遠距搖控,明顯就預咗大家會將佢拎出睡房。唔知各位男士又有冇興趣將主動權讓畀另一半?

資料來源:WOW Tech

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024