{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Oct 2021

我曾經聽女性朋友講過,身材好其實係一件好麻煩嘅事,又重啦,又熱啦,著衫又唔好睇啦,結論就係「細細地就好夠架啦」——當然我就覺得佢哋咁講,就好似我去話其他人「生得咁高會被雷劈」一樣啦。但作為一個男人,我哋又真係未必明白女性胸前嗰兩團肉究竟有幾重,而最客觀嘅方法?當然就係磅啦。

卻說由五位知名日本寫真偶像組成嘅團體「Sherbet」嘅官方Youtube日前就發佈咗條片,搵黎成員青山光 (青山ひかる) 、橋本梨菜、河路由希子、清瀬汐希用個電子磅去秤下胸前兩團肉分別嘅重量。其中官方數據為I Cup嘅青山光,兩邊加埋大約重2.6Kg,官方G Cup嘅橋本梨菜兩邊重3.2Kg,同樣係官方G Cup嘅清瀬汐希則只有1.8Kg,而官方C Cup嘅河路由希子,喺自爆加埋Nude Bra嘅情況下,兩邊加埋都係1Kg左右。亦即係C Cup到G Cup嘅差別可以到達2.2Kg,幾乎5磅,又確實係一個唔小嘅差距。

不過對於男性黎講更驚訝嘅,大概就係左右兩邊嘅重量差異。雖然整體「胸重」較輕、目測亦較細嘅清瀬汐希及河路由希子左右邊重量幾乎平均,但身材極好嘅青山光右邊為1.4Kg,左邊只有1.25Kg,相差10%;而橋本梨菜更錄得右邊1.8Kg,左邊1.4-1.5Kg嘅差距,相差近20%。而影片中橋本梨菜及青山光亦均對「右重左輕」有同感,似乎就係身材好女仔嘅共識。

睇到呢到你可能會問,我知道女仔心口有幾重、邊邊重,對你嘅人生有咩幫助?嘩個幫助就大囉——至少你依家知道隻手放邊邊先啦係咪?

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024