{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Jan 2022

唔知點解,好多人都覺得當一個人去到某個年紀,就唔可以貪玩,要成熟穩重,要認真嚴肅,「嘩你打機玩Figure呀?成個小朋友啲女仔唔鍾意架」。但根據一個最新嘅研究,貪玩 (Playfulness)嘅人,不論男女,原來都會有更多段浪漫關係,似乎貪玩係一種吸引人嘅條件黎。

首先要注意,呢到講嘅「貪玩 (Playfulness)」,唔係講緊「玩女人」嗰種「玩」,而係真係講緊輕鬆、有趣、打打鬧鬧嘅人生態度及行為。而巴西聖保羅大學心理學系研究員Yago Luksevicius de Moraes嘅團隊,就搵黎近1,200名巴西成年人,先紀錄佢哋嘅短期 (包括一夜情) 及長期關係嘅次數,再要求佢哋回答另一份問卷,將佢哋分成四種不同類型嘅「Playful」:他者主導性 (Othe-Directed) 係指享受與其他人一齊玩,以及用玩黎令社交更有趣;輕鬆遊玩 (Lighthearted) 係指將人生視作遊戲,不太重視將來;智慧型 (Intellectual) 指重視不同想法以及解難;而異想天開 (Whimsical) 就指對日常生活中各種奇怪事感興趣。再統計不同Playful類型人嘅短期、長期關係次數,睇下兩者之間有冇關聯。

結果就發現,如果男性係傾向於「他者主導型」,不論年齡都會傾向有更多短期及長期關係對象。研究指「他者主導型」嘅男士會令人感覺較少侵略性、更合作,所以更容易吸引長期及短期伴侶。另一邊廂,傾向「異想天開型」嘅女性,就會有更多短期關係伴侶。研究估計可能係「異想天開型」女性會更願意開展短期關係,並希望將其變成長期關係,又或者係佢哋會不停換短期伴侶,直到搵到一個適合成為長期伴侶嘅為止。

資料來源:Adult playful individuals have more long- and short-term relationships

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024