{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 May 2022

自2016年「AV退役」後,上原亞衣一直都冇幕前性感演出,不過近日佢就重返東京著名脫衣舞場地「浅草ロック座」舉行20場脫衣舞表演,亦為此接受訪問。而由於近來日本演藝界被爆出多單「性傷害醜聞」,所以記者亦問上原亞衣嘅睇法,而上原亞衣就話:「冇聽過AV業界有咁嘅嘢呢」。

卻說當年上原亞衣AV退役時,亦曾於「浅草ロック座」舉行一連20場脫衣舞表演,當日更係場場爆滿。而今次再「復出」,亞衣BB就話係因為知道「浅草ロック座」近年經營非常困難,又覺得當日退役表演時「浅草ロック座」方面幫咗佢好多,加上佢希望自己每隔兩三年可以有話題性嘅作品,所以決定以「20代最後一次脫衣舞」回歸脫衣舞場,順手幫一幫「浅草ロック座」。

訪問中,記者亦以近來日本演藝圈嘅性醜聞,帶出亞衣BB離開AV業界後,業界近年嘅改變。首先亞衣BB就話「我認為AV界同演藝界中,明面同暗面嘅嘢係調轉嘅 (即係AV界表面好多「性」相關嘅嘢,背後其實大家都好正常;演藝界表面大家好正常,暗地裏有好多性醜聞)。至少就我知道嘅範圍內,從來都冇聽過、見過有性傷害——AV監督同演員嘅工作就係『性』,但『傷害』嗰部份就應該冇。」

另外亞衣BB亦指近年AV業界嘅操守越黎越好,過往常見嘅「強逼拍攝」已經不再存在。「依家如果女優唔鍾意套作品,作品拍完都唔可以拎出黎賣,而且簽約時要錄影亦已經成為慣例,所以變化好大。」

亞衣BB亦認為,大眾覺得「女仔肯剝衫就搵到錢」呢個想法係錯嘅,「我想化解呢個誤會,亦想提醒有意向女優發展嘅女仔。依家啲人個個都好可愛,已經唔係嗰個『年輕又好睇嘅女仔剝衫就會成功」嘅世界啦。」

而且佢提到,當過AV女優後的確好難回到正常生活,「我聽過好多人話好難搵工。即使依家有新法例,定明女優退役五年後可以要求下架所有作品,但呢種『電子紋身』依然好難消除。」

佢亦透露目前係靠過往嘅積蓄、投資以及經營YouTube等維持生活,未來有意到海外發展,甚至有移民嘅打算——唔知會唔會打算黎香港?

資料來源:Oricon News

圖片:ai_uehara_ex on IG

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024