{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 May 2022

大部份男士對「清水健」及「吉沢明步」呢兩個名都絕對唔會陌生,但大家又有冇留意過呢兩位AV界明星級別演員,其實好少合作過呢?過往亦有傳聞指出,曾經賣過屎味咖哩嘅清水健,由於對女性「某個部位」相當熱愛,曾經用舌頭瘋狂攻勢吉沢明步,結果被女方永遠封殺,而近日吉沢明步就於個人YouTube中,邀請清水健做嘉賓親自解畫。

條片本身就叫做「実はこの人と共演NGだったんです (真的不可以與這個人共演)」,二人亦直接進入戲肉,坦承的確有女方封殺男方一事,清水健更回憶指,被封殺後二人曾經於某個活動同台,當清水健出場時台下觀眾掌聲如雷,而台上嘅吉沢明步仍然保持微笑,令清水健覺得對方相當專業。而吉沢明步亦好奇怪,點解幾乎全行所有人都知道佢封殺清水健,清水健就提出某次吉沢明步與麻美由真宣傳作品時,麻美由真當住所有人面大叫「清水健先生唔可以接近明步吧?」,清水健就係當時確定自己被封殺。

至於點解被封殺呢?吉沢明步就回憶指,佢與清水健嘅首次合作係一場二男一女嘅戲份,而清水健就唔跟劇本地不停攻擊吉沢明步後方某個部位,搞到女方好唔舒服,同時女方又見到兩名男演員「如同慶典一樣」,於是拍攝得相當不快。有趣嘅係,清水健拍完該場戲後,監導稱讚佢:「我第一次見到吉沢明步拍攝時露出如此苦悶嘅表情,但睇黎你拍完呢次就應該冇下次架啦!但我哋拍到好嘢!所以辛苦你啦!」結果吉沢明步嘅經理人事後就真係封殺咗清水健啦。

值得一提嘅係,吉沢明步並非業界中唯一一個因為清水健嘅「嗜好」而封殺佢嘅女演員,二人於影片中亦提到,天使もえ亦因為同樣原因封殺對方。據清水健回憶,當時佢已經同天使もえ合作過幾次,諗住大家咁熟,應該可以唔跟劇本演出,於是又向其後方進攻,結果天使もえ就大怒,最後連天使もえ嘅事務所所長都黎警告清水健,佢就從此被封殺。

值得一提嘅係,當年吉沢明步首次與清水健合作時,已經係知名女優,但佢既冇立即停止拍攝,反而堅持完成該場戲。拍攝生涯後期亦因應監督要求,同意只要清水健跟足劇本,佢就同意再同對方合作。可見其實佢都幾好脾氣。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024