{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Jul 2022

雖然性愛對於大部份人黎講都係生活中嘅一部份,但同時佢亦係大家嘅禁忌話題之一,就算對住伴侶有時都好難向佢透露你自己嘅癖好。例如於歐美成人電影中常見嘅「肛肛好」,唔少男士就算想試,都因為怕女方反感而唔敢提出——不過近日一個美國研究就發現,原來會享受「肛肛好」嘅女性比例,比起想像中要多好多!

卻說來自美國印第安納大學嘅Devon J. Hensel,早前進行咗目前第一個大規模關於女性對於「肛肛技巧」嘅享受程度調查,透過問卷訪問來自全球嘅4,270名女性、再加1,000個單對單訪問,最後整理出3,017個年齡屆乎18-93歲嘅女性嘅數據。結果發現有40%女性都對「肛肛接觸 (即係接觸週邊,非進入)」感到愉悅、對於「肛肛配對 (即係同時刺激前後)」感到愉悅嘅同樣有40%,對「肛肛進入 (以手指、性玩具或下體進入不多於一指節)」感到愉悅嘅女性就有35%。換言之大概有三份一嘅女性都對不同程度嘅「肛肛好」感到愉悅,比起大眾預期要高得多。

更重要嘅係,分別有56%及68%女性表示一開始「肛肛接觸」及「肛肛配對」嘅時候,並唔會感到快感,但隨住時間推移,佢哋就會慢慢享受其中,換言之呢樣嘢似乎係可以慢慢開發?

不過要注意,閨房之樂在於溝通。如果你真係有興趣同伴侶試試佢,緊記要同伴侶事先溝通好,千祈唔好諗住畀個驚喜對方呀下。

資料來源:Bedbible
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024