{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Dec 2022

性愛素來係伴侶維持幸福關係重要因素之一,但情侶或夫妻一齊得耐咗之後,往往就會因為各種原因而減少性愛次數,甚至進一步影響大家嘅關係。咁作為男性,又可以做啲咩去打破呢個困局呢?根據一個最新研究,方法其實好簡單,「做多啲家務」!

圖片:《家有囍事》

首先,各位男士要注意,個研究就唔係話我哋做家務會令老婆/女友覺得我哋好性感,所以提升性慾;而係話當女伴覺得屋企嘅家務分配唔公平時,佢哋嘅性慾就會減低。

來自澳洲墨爾本大學心理科學系嘅Emily Harris早前帶領團隊進行咗一個研究,搵黎706名「與一名男性有六個月以上穩定關係,而且育有一名12歲或以下小孩」嘅美國或西歐女性,並要求佢哋就個人性慾、屋企內嘅家務分配、佢哋覺得呢個分配有幾公平等回答一系列問卷。結果就發現,如果屋企入面嘅家務分配不平等,女性對於男伴嘅性慾就會大幅降低。

圖片:《家有囍事》

Emily Harris指出,表示自己比起男伴負責更多家務嘅女性,會傾向將男伴當成係需要被照顧嘅「受養人」而非伴侶,令佢哋對於自身作為「老婆」定「媽媽」嘅角色感到模糊。簡單啲黎講,就係你做得唔夠多家務,你老婆就會當咗你係佢個仔,而好少有人會對個仔有性慾,於是佢對你嘅性慾就會大幅下降。

特別要留意嘅係,呢個研究中講緊嘅「公平分配家務」,係指「屋企有10樣家務,你做5樣,我做5樣」嗰種絕對公平,而唔係女性「個人覺得有幾公平」,所以只要男性負責返自己喺屋企嘅本份,哪怕只係做最輕鬆嘅家務,就已經有機會改變女伴對於你嘅睇法,從而提升對方嘅性慾。

資料來源:Gender Inequities in Household Labor Predict Lower Sexual Desire in Women Partnered with Men

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024