{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 01 Mar 2018

玩錶的巴打一定聽過Bamford的大名,從Rolex改裝訂製的一哥,去到變成Zenith、Tag Heuer的官方改裝夥伴,工藝水平已是毋庸置疑。除了腕錶外,其實Bamford一路有出各類型周邊聯乘產品,例如錶盒、戒指、骨牌、耳機等等,其中最受男士們注目的,就是這個全黑腕錶收納筒。

不管是旅行還是公幹,很多朋友都會多帶幾枚腕錶襯衫;搭車又搭船的旅途中,你已找到一個妥善的方法收納愛錶,不單止堅固,仲要夠輕、夠型棍!Bamford London推出的錶筒可以收納共4枚大Size的腕錶,44、45mm的款式都無問題。

圓筒Tube形設計,用家可以簡單地扭開、抽出收納櫃,內裡的導軌採用日本陶瓷製造,用起來非常順暢 (甚至玩得多會上癮)。

腕錶們牢牢繫於皮革Cushion上,遠比你經常坐著的飛機櫈還要舒適。錶筒的英國製超輕碳纖版,官方售價為£1,650,考慮到出門時4枚腕錶的安危,我還是會笑著俾錢的。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024