{ SKIP }

POSTED ON 13 Jul 2018

夏日炎炎,若非搭Uber、的士,我相信很多人都不會花腳骨力,汗流浹背地,撥開雲霧爬上中環PMQ,不過作為一個愛酒之人,我有不少理由吸引你再多走兩步,首先是MenClub之前報道過的香港頂級Hidden Cocktail Bar — The Old Man,只在PMQ上面一條街,另一家飲Agave Spirit的COA,也只在PMQ對面;若嫌不夠,現在至8月31號,Aberdeen Street Social還有新的夏日Wine Pairing Experience!

Aberdeen Street Social聯同紐西蘭酒莊Cloudy Bay推出從午到晚的全天候美酒佳餚盛會,最大的吸引之處,必然是新任主廚Keith Hooker的Tasting Menu套餐,從午時起已可以享用,基本5道菜套餐收每位HK$600,另加HK$350配3款Cloudy Bay精選。

頭盤是英式豌豆、蘆筍、煙燻蛋黃,加上熟成巴馬臣芝士,配襯Cloudy Bay Te Koko 2014,此Chardonnay清爽而富有成熟的熱帶果實、檸檬醬香氣;再來以昆布鯛魚漬配柚子、辣椒、泰國羅勒妙,配襯Cloudy Bay Sauvignon Blanc 2017,繼續享受其清爽感覺與礦物味。

重點的主菜是Aberdeen安格斯牛柳和牛面頰,加埋Cloudy Bay Pinot Noir 2015,絲綢般的成熟單寧,令牛肉與酒液一起得到昇華,口味更豐富且層次鮮明!

若只想小酌一杯,可以在每晚6點後的Bar Bites時段,以多款小食襯酒,比較推薦酒杯大蝦配藏紅花醬(HK$158)配2017年Sauvignon Blanc,或是Beef Tartare (HK$155)配2015年的Pinot Noir。Happy Hour又好,食晚餐亦好,PMQ Chill Out過後再去The Old Man或COA飲多杯,爬一段路,換整晚美酒時光,無得輸。

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024