{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 24 Jan 2018
本田N-Box車系,近三年都係日本最好賣輕型車款,上年2017年就賣出218,478部!香港代理雖然沒有引入,不過大家在馬路上也見過啦?早前本田(Honda)公佈新小改款N-Box Slash,內外新色配搭,橙色靚,雙色塗裝都靚!新車價136萬円起。在日本買真係好抵玩。
新車身顏色包括有Platinum White Pearl、Premium Agatt Brown Pearl、Sunset Orange II,還有Crystal Black/Pearl & Red雙色,加上舊有顏色及雙色塗裝,合共多達16種車身顏色選擇。而且內櫳配置也多達6種,小改款則追加了Dark Style型號。性能方面,660c.c.引擎可選有Turbo冇Turbo,亦有前驅及四驅版。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024