{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 06 Mar 2018
日內瓦車展傳媒日開始,超大量新車即將現身,賓利(Bentley)官方就率先公佈SUV車款Bentayga的Hybrid車款!
採用3.0公升渦輪增壓V6引擎,性能規格未有詳細資料,但確定的是純電續航距離會有50km,CO2排放量則是75g/km。而且用上快速充電的話,只需要兩個半小時就可以充電完成,如使用家用插頭充電亦只需要7.5小時,瞓一覺一定夠。新車會於2018年下半年接受預訂。
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024