{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 24 May 2019

1919年推出,美國大廠Indian旗下的Scout車款,今年100周年。至於這部名為Appaloosa的改裝drag bike,則基於一部2018年款Indian Scout Bobber,由比利時Workhorse Speedshop的Brice Hennebert操刀製作,偷輕42kg,nitrous boost加多30hp至130hp,將會由MotoGP傳奇車手Randy Mamola駕駛落場!好想聽佢撻著部車呀!

圖片來源
bikeexif

由Indian的歐洲部門委托製作,限制不多,只要馬力重量比不超過0.65hp/kg,還有最好留下一點Indian標記。於是,在收窄10cm的油缸部份會看到Indian標記。Brice Hennebert花了超過700個小時製作鋁金屬車身,車頭部份的設計靈感來自20年代的火車、40年代的F1賽車,還有F-86 Sabre fighter jet戰機,車尾部份則是80年代的GP二衝程賽車。前後懸掛採用可調式Öhlins,亦加有Öhlins damper。制動部份則是Beringer 4D Aerotec制動系統。
新車早前於意大利The Reunion活動中展出,而Randy Mamola亦著上Alpinestars戰衣上車,期待落場影片!
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024
這輛稱為保時捷(Porsche)F.A.T. 919 Snowcat的奇車,其實早於上年已經現身Austrian Alps,當時還問大家,如果這輛F.A.T. 919 Snowcat去跑紐堡靈可以跑到幾多......來到2024年,今次就出現在德國慕尼黑的Car // Desig ...
autonews
【睇片】保時捷919 Hybrid Le Mans戰車 改裝雪地版Snowcat
22 Apr 2024