{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 26 Jun 2019
歐洲將會於9月中發售,Audi剛剛公佈的有這部小改款Q7。簡單快講,係頭尾燈以及車尾設計有點不同,車廂中控台有雙輕觸屏幕,可配備四輪轉向系統。再主觀地講,個車尾係靚咗。小改動,但都可以一眼認出facelift。
車頭鬼面罩闊了些少,頭燈亦有新設計,可選配HD Matrix LED燈組。車尾有新設計尾燈,及以一條chrome飾條貫穿左右。中控台floating screen消失,改為上下雙輕觸屏幕,Virtual Cockpit成為標準配備,可選配head-up display。
性能強化,包括可配備四輪轉向系統,後輪最多轉5度,慢速是和前輪相反方向,高速是就轉相同方向。亦有可調式氣壓懸掛。
小改Q7會有兩款3.0公升柴油型號,分別228hp及282hp最大馬力。電油版則3.0公升引擎,335hp。全部配備48-volt mild-hybrid系統,八速Tiptronic波箱,AWD。之後亦會推出plug-in hybrid型號。
來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024