{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 12 Aug 2019
難怪日本小學生未來最想做的職業就是YouTuber。Seikin和Hikakin兩兄弟YouTuber,訂閱人數分別363萬及757萬,後者還有幾個頻道,綜合訂閱人數過千萬!剛剛兩兄弟各自發佈新片,就是哥哥買入了一部林寶堅尼(Lamborghini)Aventador S新車!一段新車介紹片之外,Hikakin更加要和Aventador S鬥快,到底幾短距離下,人類才可以贏到超跑?
上年有統計指出,日本職業收入排行榜中,在棒球和賽馬之後,就是Youtuber,平均月入接近$50萬港幣,不過這個只是平均數,據說如Seikin、Hikakin兩兄弟,單靠YouTube影片,各自每年收入都超過$1億港幣!所以要買部Lamborghini Aventador S,真係濕濕碎。不過買完新車,當然亦要用盡來拍片。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024