{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 01 Nov 2019
日本人做事認真,所以有這間專門為有志投身汽車行業的年輕人而設的「NATS日本自動車大學校」。這間學校的學生不時都有新作品,其中之前東京車展拍著以RX-8為基礎製作的Mazda RX-Vision Concept復製品,就是這部大改鈴木(Suzuki)Jimny,名為Jimny Adventure,極有越野Feel,車身升高加上金屬護架之外,車頂亦可以打開,車廂則換上兩張Recaro座椅。
至於引擎,則沿用1.5公升四缸引擎,101hp馬力,130Nm扭力。
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024